Nie wiem w zasadzie czemu ich polecasz :?: Sa drodzy poza tym sam opowiadales jak to "fajnie" sie tam czipuje auto :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez Sigma_74
miedzyrzecka
Jeden z lepszych serwisow, chociaz mam pewne "ale" :P Minelo juz 12kkm od wymiany klockow i nagle zaczely bic kola przy hamowaniu. Nie wiem przypadkiem, czy to nie jest wina zle wyczyszczonych elementow mocowania, bo inni mowia ze to wlasnie jest panaceum na bicie ukladu :evil: Poza tym to wszystkie przeprowadzone tam wymiany sa jak najbardziej na plus.
Dostał się w moje łapki od mojego Szfagra który też ma OI TDi Box Chiptronika w nim są śróbki do strojenia jego czy któryś z szanownych kolegów mógłby powiedzieć, opisać co i jak pokoleji. Ja niestety znalazłem tylko to: przedluzasz kable z pod maski zebys regulowal go w czasie jazdy podpinasz go w kostke pod maska a przedluzacz przez okno do srodka i podpinasz boxa siedzac za kölkiem nie pamietam kolejnosci srub musisz tez podlutowac kabel we wtyczce zobacz czy sie nie poluzowal albo nie zrobil zimny lut jest to kabel od mierzenia przeplywu powietrza nie pamietam ale jaki nr ale chyba 5 we wtyczce nie chce cie tu oklamywac
potem dajesz buta najlepiej na prostej i krecisz sruba az zrobi bum tzn ze go przekreciles musisz cofnac srube i znalezc ten moment przed tym bum druga sruba jest o ile dobrze pamietam do jalowych obrotöw musisz sie zatrzymac i trzecia sruba jest od zaslony dymnej tzn dymienia musisz ja tak dostroic zeby nie kopcilo jak komin ale zebys tez nie mial spadku mocy moze naklamalem co do kolejnosci srub
może ktoś z was dokładnie pamięta co i jak.
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Ja wiem jak sie prosto stroi najprostsze boxy analogowe z jedna srubka - po prostu mierzysz czas przyspieszenia np. na 3 biegu od 2000- 4000 obr i tak regulujesz zeby ten czas skrocil sie o 15-20% ( ja mam tak kolo 15% ) , jest git nie dymi przy pelnym bucie ....
Te boxy chiptronica sa bardziej skomplikowane bo poza 3 srubkami maja podlaczenie do przeplywomerza ...
Kiedyś bawiłem się boxem chiptronica i dostałem swego czasu od samego boxotunera wskazówki co do regulacji, reklamowałem pracę motorowni telefonicznie i oto co mi się udało szybko zanotować. Generalnie sam sposób "ustawiania" podczas jazdy w stylu tuning w lusterku miał miejsce i w moim przypadku. (przez tunera of course) 8)
p.s.
rozbraja mnie ten rysunek dziergany myszką po monitorze, to były czasy...
aczkolwiek... NajtFukinPatrol North-West Techno-destroyed by dobrygrzeswawa WhitePride :smokedevil
bernardo, dzięki bernardo za zainteresowanie już rozpracowałem to 3 dni temu ale przynajmniej upewniłem się w swoich poczynaniach, u szfagra na hamowni wyszło oczywiście regulowane przez tunera we Wrocku w JET Troniku 118 KM AGR ale nie pamiętam ile niutnków. A ja mam tearaz taki drugi i juz się pobawiłem i rozgryzłem co do czego: sróbka z symbolem:
| - czyli uciebie na rysunku nr 3 przyrost mometu obrotowego
P1 - czyli uciebie na rysunku nr 2 do regulacji do jałowych obrotów żeby nam silnik nie skakał na wolnych
P2 - czyli uciebie na rysunku nr 1 przyrost mocy silnika i przyrost zadymienia trzeba tak regulować co by nie robic zasłony dymniej.
A kabelek idzie do przepływki do pinu nr: 5.
Dzięki za wypowiedzi i pozdrawiam.
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
ja niestety nie pomoge w tym temacie. z tego co wiem jest problem z boxem do bkd choć mój sąsiad który mieszka w niemczech ma coś takiego firmy Chiptronik. Przynajmniej mówił że ma Chiptronika jak żesmy sie kiedyś zgdali no to dlamnie jest to jedno znaczne z BOXem.
mi bardziej chodzi o to bym mial serie na przeglady techniczne :evil: , bym nie musial przed przegladem jechac do PL do jakiegos tuner by mi wgral oryginalny program
...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm
mi bardziej chodzi o to bym mial serie na przeglady techniczne :evil: , bym nie musial przed przegladem jechac do PL do jakiegos tuner by mi wgral oryginalny program
Mozna zrobic taki cynk ze np od 90% pedalu gazu dopiero mocne nastawy ruszaja. Jadac na przeglad bys podkladke pod pedal gazu montowal by decha byla 85% :diabelski_usmiech
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
na serie przelaczylem sie... raz i z przerazeniem szukalem miejsca gdzie by sie tu zatrzymac i przełączyc spowrotem
mysle że to najlepsze rozwiązanie które prponuje MisiekWAW, tylko kupic interfejs koszt nie duży i wgrać wirus A potem przełączasz w jedną lub w drugą mańke. Oczywiście jeśli jest taka możliwość w ECU
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
daneczek76, jak dobrze pamiętam stroi sie to na 3 biegu przy jakiejś prędkości . jak chcesz to zdzwonię sie z elektrykiem który zamontował takich boxów paręnaście i dam Ci jego nr telefonu / jak się zgodzi pogadać ale mam nadzieje że problemu nie będzie/.
leszekmw, z miła checią wysłucham fachowej porady i PZDR
[ Dodano: Sro 04 Lip, 07 13:37 ]
Mysle że należy się pomógł dla bernardo,leszekmw, ponieważ wnieśliście co nieco do tematu i upewniliście mnie w moich rozmyslaniach THX i może innym tez się kiedys przyda.
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Witam mam problem z chiptronikiem 1.9 agr. po przygazowaniu silnik sam sie rozbiega, boje się zeby się nie przekręcił.
Wyjaśnijcie mi od jakiego położenia śrubek zaczynamy regulację(wkręcone czy wykręcone). Z góry dziękuje za pomoc.
Pewnie nie BOX jest tutaj przyczyną.
Wypnij na próbę i zobaczysz czy będzie tak samo.
Prawdopodobnie gdzieś zasysa olej przez turbinę lub odme albo nastawnik w pompie przycina się.
Witam odłączyłem boxa i wszystko jest ok, tak więc przyczyna tkwi w boxie.
Spróbuje podpiąc go jeszcze raz ale na wszelki wypadek zastosuje przedlużke kabla do kabiny żeby mieć możliwość szybkiego wyłączenia silnika.
zaczne od wykręcenia pierwszej śrubki, coś czuje, że za ostro jest ustawiona.
Witam odłączyłem boxa i wszystko jest ok, tak więc przyczyna tkwi w boxie.
Spróbuje podpiąc go jeszcze raz ale na wszelki wypadek zastosuje przedlużke kabla do kabiny żeby mieć możliwość szybkiego wyłączenia silnika.
zaczne od wykręcenia pierwszej śrubki, coś czuje, że za ostro jest ustawiona.
Jedz do brodnicy zrob sobie program....inaczej zaczniesz pisac posty w dziale problemy/usterki
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Komentarz